torsdag, april 2

Brännmärke

Jag plåtade. Försökte med min smidighet att göra allt samtidigt. Posera modell, ljussätta och ta kortet samtidigt. Resulterade i att proppen gick och jag fick ett stort brännmärke på låret. Bilderna blev skit och jag kunde inte fixa det i photoshop. Det är stunder som dessa som gör att jag känner mig misslyckad. I gymnasiet så klarade jag av vad jag än ville göra för foton med en klackspark. Inte nu. Men jag är inte bitter för det. Behöver nog bara lite kärlek och sömn. Sistnämnda ska jag nog ta tag i om ca 30 min. Kärlek och sömn och tid och pill och allt det där som jag hade för mycket tid till förut. Jag blir äldre och värdesätter extra timmarna till att sova eller laga mat. Hipp va. Eller så är jag inte inspirerad längre. Jag tar tag i det snart.

puss

Inga kommentarer: