söndag, april 5

Rolling fucking stone

Pascal: Hej, ligger du och sover
Jag: (nej jag virkar ett lapptäckte) mmmh, ja det gör jag.
Pascal: Jaha okej... Hm.. Vet du vem det är?
Jag: Mmm, ja, jag tror det. Ja.
Pascal: Okej, jag måste bara veta om du vill prata?
Jag: Jag.. Jag är asfull och trött, nej, jag vill sova. Jag måste sova.
Pascal: Okej hej då.

Alltså, en snubbe, som ringt mig 1000 ggr, jag har aldrig svarat. Inte sms eller något. Fattar han inte hinten? Nej, då ringer han kl 5 på morgonen en söndag med dolt nummer istället. High five på den va.

Gårdagen var bra, även fast jag missade århundradets fest? Jag somnade på förfesten på rygg i fosterställning. Knöt dock några väldigt bra kontakter och "avtal" till mitt och Gelins projekt.

Oj, glömde säga att jag kollar på ett kristet fanatiskt program från USA. Jag ska nog gå på ett sådant möte någon gång (i USA) och leva fullt ut som de gör. Bara för att känna på galenskapen.

"Det är jätte viktigt att bli frälst, för om du inte vaknar upp en dag så kommer du får åka till gud, om du inte är frälst så kommer du åka ner i helvetet och aldrig få chansen att komma upp på jorden och återförenas med gud. Gud ser allt som händer här i världen"

Schön, då kanske han kan ta reda på varför Handla i Kransen inte har vegetariska panpizzor?

Inga kommentarer: