tisdag, maj 19

Kan inte världen bara vara lugn när jag jobbar

Ledsen att jag är frånvarande. Denna vecka har varit galen. Vet inte om jag berättat om mitt projekt jag startat med en kollega. Vi håller på med en sajt som kommer gå under namnet Festival24. På sajten kommer vi att samla ett gäng, stora som små, musiker som kommer att blogga. Sidan kommer vara aktiv från och med 1 juni till 31 augusti. Målet är att det ska bli Sveriges ledande plattform för musik. Vi kommer täcka upp de största festivalerna själva och kommer lotta ut biljetter till de mindre. Även de stora. Många tävlingar där vi lottar ut T-shirtar (mer om detta snart) skivor och massor med annat gott. Vi har i nuläget ca 5 bloggar klara (ni kanske för en sneakpeak på vilka framöver) och några andra på G. Spännande. Men som sagt. Myckt att göra.

I går var jag på 4 möten varav ett involverar ett nytt frilansjobb. Ett annat på skivbolaget Razzia. Kontraktgenomgång med en musiker som ska blogga och återkoppling med cheferna. Allt detta mellan svängarna jag sätter ihop en bilaga till Peace and Love. Sandra, ledsen att jag inte kan ringa dig. Men jag gör det ikväll.

Och till råga på allt så fyllde jag 20 i måndags. No longer a teenie.

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Förlåt för jag var ett sånt ass och inte hörde av mig på din födelsedag, men som sagt, jag har inga pengar. Du lever tvärtom vad jag gör just nu. :D Jag har ingenting för mig, inte hittat nåt sommarjobb och ska till soc på måndag och höra om jag kan få lite stöd. Hårt.