måndag, juli 13

9 festivaler och 1 Linn

Precis när jag plockade upp en dammtuss under sängen så kom jag på att jag inte har bloggat här på länge. Jag har varit på festivaler. Hultsfred blev min fjärde och mina 3 resterande påökades med 2 till idag. Jag klagar inte. Jag lever i min dröm. Just nu.

De senaste veckorna har jag skrattat åt killarna i bandet Hockey, ölat med The Magic Numbers och äntligen lärt känna tjejerna i bandet lite (de är P i Party), svettats sönder i Arvika, stirrat upp i himlen på ett hotelltak klockan 6 på morgonen på P&L, pratat festivalminnen med Anders Johansson, dansat till Damn! på en efterfest, träffat på en magiker, intervjuat några utav mina idoler (White Lies), somnat med seriöst 40 tvestjärtar över mig, nästan bölat på Kings of Leon, blivit hög på Klaxons, hatat, älskat, jobbat, jobbat, jobbat. Och massor med mer saker. Framför mig har jag jobb på N24, Stockholm Jazz, Jarmo Sandelin Golf-tjofräs, Putte i parken, Bröllop, Uppsala Reggae, Popaganda och Way out West. Jag håller mest till på www.festival24.se så ni kan ju kika in där.

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är inte avundsjuk........
Den festival jag verkligen vill till (men såklart inte har råd) är Blip Festival Europe och Öland Roots.