torsdag, juli 23

Om jag fick välja nu, så hade jag oavkortat gett alla 6 URF-biljetter till den här snubben/bruden

skit trött på alltihop,orkar inte jaga mer pengar eller åka in på kåken.Så OK JAG GÅR VÄL MED MÖSSAN DÅ,KLARAR AV ATT VARA ÖDMJUK OCH KÄNNA LIVET STRÖMMA TILLBAKS I MITT LIV.hAR HELLER ALDRIG VARIT OCHSETT UPPSALA SOM MUSIKSTAD,STT BLACK UHURU,BOB THE KING,TOSH,ALLT SVENSKT.MEN SOM SAGT NU,GÖR FÖR FAN SÅ JAG KOMMER UT O FÅR SE LITE MUSIK OCH KRÄKAS I NÅN BUSKE MEDANS JAG TÄNKER PÅ NÅGON ELAK ÄCKLIG POLITIKER.mors!!alpha blondy,kan få bli drag quuen om han vill,kan han gissa var jag kommmer ifrån,ja då kanske jag kommer!!REGLER O VILKOR??HUR FAN HAR NI RÅD MED ALLA KOPPEL OCH DET MÅSTE JU SE FÖR JÄVLIGT UT ATT KOMMA I LED BAND,MEN SÅ KANKE NI SER PÅ MUSIKEN!!!TÄNK PÅ ATT DET ÄR FÖRBJUDET ATT LUTA SIG UT GENOM HUVUDET!!Knulla varandra dra en vinare och tro att ni är proletärer med millis kängor.TA HIT EN BILJETT FÖR FAN!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaha!