måndag, november 30

K I C K A S S A Y E

Jag måste lära mig vilken tid som är vettig att ringa till mormor på. Kl 20.00 svarar hon inte. 22.00 för sent för att ringa?

Nu har jag gjort två inlärningsdagar på The Studio. Imorgon klockan 4 ska jag få prova på att plåta kunder. Nervöst.

Idag släpptes Håkan Hellströms Live DVD in med er och köp! Jag har gjort layouten för den och får snart några på posten - så jävla spännande! Henrik svarar aldrig riktigt på min fråga om den blev bra eller inte så jag vet inte om jag ska tolka det som bra eller dåligt. Känns mer negativt i mina öron... Shit.

Sitter och jobbar med skivomslag till Petter Seanders platta som släpps i vår, så jäkla spännande där också, ska bli riktigt intressant att höra, han har några feta samarbeten på plattan.

Och imorgon ska jag tillbaka till Nyheter24 för att pitcha en idé för min gamla chef. Behöver hans synpunkter. Lite brainstorming. Kick ass.

Och, nu är brorsan i Brasilien. Hans kompis bjöd dit han på en fet resa. Schön.

Inga kommentarer: