torsdag, november 19

Jobb

Jag: Well
Det där gick ju åt helvete
Jonas: hallå
rekryteringsprylen?
hormkt folk?
Jag: Inte så mycket folk
men medelåldern var typ 318
Säger ju det
Det är här åldershelvetet
kommer in
Folk kommer börja anställa mig när jag har hängpattar
För de tror inte att jag klarar av saker
Oj
20 år säger du
Jaha ja
Och du vill göra vadå?
Virka och leka med Barbie vad tror de?
Jonas: förlåt men
Jag: INTE KUL!!! Seriöst
Jonas: roligt skrivet bara
Jonas: men jag fattar
Jonas: dom där träffarna kanske inte är rätt väg för dig att gå?
Jag: Nej
Jag ska suga av någon under ett mahognybord tydligen

1 kommentar:

Linnea sa...

Haha, som Robin. Han får gå en kurs i hur man skriver CV tillsammans med datoranalfabeter. De vet inte hur de öppnar internet ens. Innan de har skrivit in en webadress har Robin gjort femton A4.