tisdag, augusti 26

Dove

"Talk to your children before the beauty industry does"
Dove

När jag är på jobbet så ägnar jag väldigt mycket tid till att leta runt överallt efter bilder och filmer.
Och jag kan nog vara ganska ensam här i världen när jag säger att jag faktiskt tycker om reklamer jävligt mycket. Ja, om man räknar bort dem som arbetar med det. Visst är det alltid extra jobbigt när man koller på ett program eller film som hela tiden avbryts utav samma gamla reklamer som har rullat i nån månad. Men när man ser en reklam för första gången. Jag gillar det. Hur som helst så har Dove blivit en hejare på att göra reklamer på den senaste tiden. Kanske med en aning dubbelmoral då de försöker bekämpa idealen och medias påverkan medan de själva är en produkt.
http://www.youtube.com/watch?v=epQlXXocLI4 Hur som helst. En jävligt bra reklam.

Inga kommentarer: