fredag, november 14

Det blev spybar igår. 30 minuter sen tillbaka till jobbet. Jag föll för festandet och satt på jobbet och väntade tills Elin slutade. Sen kila vi vidare till spyan igen. Det var trevligt. Stötte på några råheta look-a-likes. En Kurt Cobain och en... ja... vem var han lik, ingen tror jag. Ville nog bara inbilla mig att han var lik en ung Mick Jagger. Det var trevligt. Sen stapplade jag hem efter att ha setat där lite med glarren då Elin lämnade oss 15 min innan. Längs kungsgatan så blir jag ikappsprungen av en snubbe.

Snubbe: Ooooj, va snabbt du går.
Jag: Ja
Snubbe: Vart har du varit då?
Jag: Spybar
Snubbe: åh, var det roligt?
Jag: ja, vad har du gjort då?
Snubbe:........Ooooj va snabbt du går.
Jag: Ja..

ACTION!

1 kommentar:

Anonym sa...

"Spyan", herregud vilket nickname. :D