lördag, november 22

TELENOR IN MY ASS

Och det är stunder som dessa jag önskar att jag var en betydelsefull person så jag slapp oroa mig över telenor. Att när jag ringde kundtjänsten och klagade över allt som de har gett mig så skulle de bara säga "Oj, förlåt Linn! Vi ursäktar allt problem som uppkommit. Vi skickar en ny telefon som fungerar och vi ger dig de pengar vi är skyldiga dig".

Men nej... När jag ringer "Vi kan omöjligt ge dig en ny telefon, använd den du fått" eller

Telenor: Hej! Hur går det med telenor? Är du nöjd än så länge?
Linn: Nej, ni har spärrat massa nummer, trodde det var telefonen det berodde på men det var abonemanget.
Telenor: Jaha! Oj, vad konstigt, har aldrig hört något liknande förut. Men vi hörs om 3 veckor och får se hur det är då!
Slänger på luren.

Jag får helt enkelt ligga med någon på comviq och be på mina bara knän att de ska ta tillbaka mig som kund. Jag hatar mitt telefonliv.

Inga kommentarer: