onsdag, juli 23

Moonshiner

"We choose our joys and sorrows long before we experience them"
Kahlil Gibran

Jag känner mig som ett kadaver på hjul. Efter varje hockeyträning som pågår i 1,5-2 timmar så måste jag ta mig på inlines 16,4 km till Rälta för att någon valde att placera den där satanist byn mitt i ingenstans (bra träning dock!). Men under min trip så blir jag svärmad likt en död oxe på savannen utav tusentals flugor. Jag försöker irriterat vifta bort dem och samtidigt så lyckas alltid en bil köra förbi och får lov att tvärsvänga in på fel sida av vägen för att inte få en stav i rutan. Hur som helst så packade min mor och hennes gubbe ned trangliaköket, kaffe, sovsäckar, tält etc på motorcykeln och börna iväg på en romantisk tältningskväll. Återkommer imorgon. Det återlämnar huset till mig och Joanna som för tillfället kollar på girlisious och trots att jag googlade och wikipedia Robin Antin som är programledare så vill jag fortfarande inte tro att kvinnan är en kvinna. Det är en man! Punkt slut.
"There is no pain so great as the memory of joy in present grief"
Aeschylus

Inga kommentarer: