torsdag, juli 24

Torsdag

"An eye for eye only ends up making the whole world blind"
M.K. Gandhi

Jag har en vän som heter Linnea som alltid sysslar med dessa söta små funktioner och spel på internet. Hon och hennes pojkvän skulle nog också kunna fungera som världens bästa supporters vad gäller alla slags tv spel/spel för den delen, de har allt och kan allt. När jag som vanligt kikade igenom hennes uppdates på hennes bilddagbok där man ibland kan snappa upp ett och annat filmtips så snubblade jag över en länk som jag fann ganska underhållande.
För er som har kass musiksmak. Lyssna in er här! tr3tton.muxtape.com
Ni kommer bli som på nytt födda. Som en kristen skulle kalla det - Frälst. Som Wainwright skulle sjunga - Hallelujah!

För övrigt så kan ni ju likaså slänga en sväng på Linneas muxtape- ontheshortbus.muxtape.com

Jag kan inte komma på en sak som skulle vara pinsamare och värre än att traska in i sovrummet mitt under djungelakten utövad av ens föräldrar. Mina föräldrar har förövrigt varit skilda i kanske 5-6 år men min kära moder har gift om sig och pappa som beter sig som Harry Sanborn (Jack Nicholson) i Something's gotta give har ju bjudit på en hel del annat. Jag har aldrig traskat in under akten men jag har varit kung på att ringa på helt fel (Rätt!!) tillfälle och störa, avbryta, förlänga - you name it, det hela. Ja, jag vet, de är vuxna och klart som fan alla knullar. Men ämnet är och kommer alltid att förbli känsligt. Min mamma är ju faktiskt oskuld.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad gulligt att du nämner mig i din blogg. :D Jag undrade just var du tagit vägen, din tretton.blogg.se har ju inte uppdaterats på länge. Men nu vet jag var du håller hus iallafall! Btw, jag har bara EN pojkvän. ;D

Cheers!

/ Linnea