torsdag, december 3

Kabelläggarens statusuppdateringar på Facebook (pappa)

"Jag byter ingen ting, jag är och förblir den jag är! Att jag har förändrats, ja jag har blivit ett par grå hår vasare! Men blicken på gubben har blivit ett strå vassare! Kom igen om fem (5) år så får ni gå ihop för att bryta ner mig i armen! Mitt hjärta slår men idag slår det ojämt! Jag överlever med det men!"

"Funderar! Man skulle kanske lära sig det här! Jag gillar att bada bastu! Men det finns ju inte så många där, här verkar det som det är fullt jämt! Djävla bra bastu det här! Finnarna kan gå home! Låt dom snöa in i sin deras svinheta bastu!"

"Kanske är det här man får kontakt och dom djupa nära känslorna med alla mäniskor! Kanske det är här jag skall nå mina barn, bland allt annat svammel. Kanske är det här mina barn finns varje dag, inte som jag är skolad. jag vet ingen ting längre! Mina barn byter namn, mina barn byter jobb, mina barn åker iväg, mina barn byter föräldrar."

"Fläskbertil,grillkungen det är jag! Jag har ett måtto! Lev nu! Kommer inte att bli runt 80 bast, jag är nöjd att bli vid 65 och har varit med!"

"Jag har smakat dåliga viner i bra sälskap och varit väldigt nöjd! Druckigt förstklassigt och varit besviken! Njutning är inte alltid råvaran, njutning är att älska. och alltid! Då blir man även nöjd av en Moet som det smakar lite kork av!"

1 kommentar:

jesperism sa...

Det är ju helt fantastiskt!