onsdag, december 16

Skön Schnubbe

Jag är en romantisk, äventyrlig, generös, rolig och social man som är dömd till 9års fängelse för narkotika brott och har 4,8 år kvar. Mina intressen är film, musik, matlagning, resor, sport och gymmet.

En snabb definition om mig:

Min mamma skulle nog säga att jag är snäll.

Ett husdjur som jag aldrig skulle kunna tänka mig att ha är en pungråtta, vet inte vad det är eller hur den ser ut men det låter bara för jävligt. Pungråtta!!!

Tjejer som känner mig skulle nog säga att jag kanske inte är lika snygg som Brad Pitt, inte lika stark som Hulken men ni kan ge er fan på att han slickar bättre än Lassie.

Vänner som känner mig skulle nog säga att jag är väldigt omtänksam och snäll.

Vad kan man säga om min frisyr?

Ja, den är som den är.

De roliga med det här är att jag kanske hittar dig!!!

Pözz Pözz!!

Även denna

Hej

Jag avtjänar ett 10 årigt fängelsestraff för mord och har ca 4 år kvar på mitt straff.

Är en rolig kille som tycker om sport, att läsa och att vara på gymmet.

Jag söker nu efter en rolig och social tjej som jag kan finna kärleken tillsammans med..

Skriv några rader till mig och berätta om vem du är så skriver jag tillbaks!

Kram

Enver

Inga kommentarer: