söndag, augusti 16

Aldrig sett på maken till bakisångest.

Är det här ett skämt eller. Sitter här i brorsans kompis oversized skjorta. Luktar som en hyena. Lämnade Göteborg klockan åtta imorse. Erik bodde på Avenyns flådigaste hotell. Jag spydde på deras uteservering. Amen to that. En riktig jävla tonårsfylla. På bussresan så tröck jag i mig 1,5 l Cola. Väl framme på kontoret så trycker jag i mig två panpizzor. Nu när jag kommer på att jag inte hade ätit sen frukost igår morse.

Glömde jag att berätta att Emelie har miljoner med filmer där jag beter mig som en idiot? Eller att jag glömde kvar två kameror på presscentret? Erik. Pärlan. Har ringt runt på morgonen och lyckats luska fram grejerna. Och ja. Jag slutar 00.00 inatt.

TACK för att jag lämnade efterfesten nykter. Vad som hände sedan stryker vi ett streck över.

Inga kommentarer: