lördag, augusti 8

Det finns fortfarande myror i min lägenhet. De flesta har begått självmord under en glaskruka jag lämnat i diskhon. Men min skål med vinäger och diskmedel hade de inte rört de otacksamma jävlarna.

Jag gjorde rent kylskåpet när jag kom hem (intressant) men det är inte poängen med vad jag ska berätta. Poängen är att när jag gick ut till soprummet för att slänga allt som fanns i mitt kylskåp så såg jag en silvrig dammsugare. Exakt en sådan som jag har. Jag funderar på om min snygga granne har råkat paja den. Vad tror ni. Vi får helt enkelt se.

Vi träffade Hoffmaestro & Chraa.

Anaïs ställde frågan "Om ni fick välja vem som helst att göra ett samarbete med, vem skulle det vara?" och killarna började rabbla upp den ena, den andra och den tredje, sen för att vara lustiga (hoppas jag) drämde dem till med Scooter varpå jag brister ut i ett gapskratt... Får några konstiga blickar och stirrar snabbt ned på Anaïs fötter. Måste tillägga att de fnissade på också men var nog inte beredda på mitt utbrott.

Vi intervjuade även Governor Andy. Anaïs. Det hade passat med din fråga där. Du vet vilken. Vi tar den nästa gång :)

Nu ska jag äta lite. Sitta i duschen tills jag blir skrynklig. Hoppa i säng. Ta promenaden till T-banan. Och sitta i den svarta stolen som gnisslar lite på Stureplan 4A.

Inga kommentarer: