söndag, augusti 30

Min röv domnar bort till tonerna av Jack Skellington

Mackmys. Nightmare Before Christmas, Memoirs of a Geisha. Lite turkiskt persikoté på det. Men det är aldrig riktigt mackmys utan Joanna. Sösrta mi. I morgon kommer festivalarrangörerna tillbaka från semestern. Hoppas denna vecka blir något extra. I morgon är även sista dagen för Festival24. Jag måste erkänna att jag dör en aning. En bit av mig faller bort. Jag har kommit till scenen i NBC där alla barnen blir jagade av leksaker. Tänt lite ljus. Målat mina naglar hallonröda. Nu flyger Jack Skellington ovan molnen. Bulan i mitt huvud värker än. På söndag ska jag och Anna köra ett pass Bodycombat på Liljeholmens Sats. Första träningspasset sen jag startade Festival24. Det är väl bara att återgå till det vanliga livet igen. Verkligen. Känner hur min röv domnar bort om jag sitter på den för länge. Inte så coolt.

Inga kommentarer: