fredag, september 4

Big Red, Dr Pepper och turkar.

Solen skiner i Stockholm och jag trotsade min trasiga fot med att ta på mig mina rosa klackar. De står nu och myser bredvid min hutch och på mina fötter sitter ett par Birka Cruises-tofflor syrran snodde tillsammans med 2 champagneglas och två mackor med allt på till mig efter sin möhippakryssning. Ringde turkarna igår och de hade haft det super på sin smekmånad. Syrran hade antagligen fått svininfluensa och kunde inte prata så jag skulle höra av mig senare.

Till frukost blev det pizza, Cola och ett gäng Big Red. Det får mig att tänka på att jag skulle göra mig så bra i USA. Några paket Big Red och en kyl med Dr Pepper, then I'm done. En stor garderob på det som jag kan fylla med skor sen är jag good to go.

Nu har jag faktiskt ett roligt projekt på G som ser ut att bli av. Berättar mer om det i veckan. Men det kommer handla om musik, mycket musik. Tyvärr inte med mig i bandet. Den punkten får jag ta tag i någon annan dag.

God morgon?

Inga kommentarer: