onsdag, september 9

Midsommarkransen, högtidernas Mecka.

Elin bjöd på grym middag igår men jag kände att det var läge att kila hem när jag somnade i hennes säng. Tack. Midsommarkransen, Nyårsvägen, Påskvägen. Högtidernas Mecka. Jag ser redan fram emot jul. Och jag bor 3 stationer från Elins nya lya.

För lite sömn och för lite mat brukar göra mig till Gordon Ramsay. Kan allvarligt (som ni kan se nedan) sitta på kontoret och gorma "Hora, jävla fitta!" om datorn tar 3 extra sekunder på sig än normalt att göra en sidbytning.

Gick och la mig halv 10 igår. Somnade kanske 10. Tror ni inte jag blir väckt klockan 2 av att några slår Handla i kransen sönder och samman och gör inbrott? Just my luck.

Elin: Midsommarkransen är så fint, är så himla lugnt på ett sätt.

Well, Elin, no more, Ghettokransen börjar ta form.