lördag, september 5

Bio. Hangover. Jag och Elin började att jobba på våran framtida. Silvrig fickplunta fylld med en blandning som blev komplett tillsammans med 3 liter Cola och Fanta. Buster from the Block fick följa med. Stor Popcorn och chips. Seriöst så var filmen värdelös men fick oss, efter 3 liter Cola och Fanta med en skön blandning, att garva rejält till en Bröllopscover på Candy Shop.

Söders hjärta.

Jag fick en fransos på mig som hade bott i Sverige i 13 år. Han bjöd på en öl. Jag hann dricka upp min innan han ens tagit en klunk. Varför? För att han stod och stirrade på mig. Överröste mig med komplimanger. Har nog inte ens fått hälften så många komplimanger under hela min livstid som under en öl på Söders hjärta. Han gick igenom hela mitt utseende på 30 min. Vad gick jag igenom? 5 sparkar på Elins ben och vi fejkade den perfekta:

Elin: När skulle han komma hit och möta dig?
Jag: Han kommer om en kvart.
Fransos 13 år i Sverige: Va, du skämtar, har du pojkvän?
Jag: Ja...
Fransos 13 år i Sverige: Åh, nej, nej, nej! Jag hoppas verkligen han inser vilken fantastisk tjej han har!
Fransos nr 2: Wie, wie write something on my arm, wie. 
Elin: Ehe, he... 

Två manglar senare på F12 och Collage är jag hemma. Ett SATC-avsnitt senare och jag sitter här. Skriver. Och kommer på att jag är fruktansvärt trött.

God natt. Tack för i kväll Elin och Tor. 

Inga kommentarer: