torsdag, september 3

Slussen luktar avlopp och jag är en road dog.

Slussen luktar avlopp. Inte långt ifrån kloaken. Jag luktar lite kanelbulle, Road Dog, loge och Kafé 44. Härlig spelning. Har nog aldrig sett ett sådant svettigt band någon gång. Killarna kunde vrida svetten ur skjortorna. Jag satt i ett hörn. Skrattade som vanligt lite för högt åt skämten. Körde mitt partytrick med att öppna flaskorna med tänderna. Men satt gärna själv kvar när de gick upp på scenen. Kikade fram i bakdörren lite då och då för att filma eller försöka knäppa bilder men linsen immade igen på tre sekunder. Snabbt torka av linsen med lite papper. Immade igen. Torkade av. Immade igen. Jag tycker om att det är mycket folk på spelningarna. Så länge jag slipper stå bland dem.

Hajen och Delfinen blir magrare och magrare. De äter ju luft men trots att jag har fönstret öppet dygnet runt så vill de helt enkelt inte äta : )

Trött är vad jag är. Ska äta något och sen bege mig in i dimman.

Inga kommentarer: