torsdag, februari 12

Att älska som en porrstjärna

Det tog lång tid för mig att komma hem. Jag hade packat ned hantlar och en stor gryta i min resväska. Fråga mig inte varför. Jag tänkte väl att jag kan laga mat och stå och jobba på mina hängarmar som kan starta vindkraftverk i småland. Nej, den var taskig.

Började läsa på min fjärde påbörjade bok, eventuellt femte, på tåget hit. Jenna Jameson "Att älska som en porrstjärna" och man kan inte låta bli att börja känna sig sexig. Tro att hunkarna som går förbi en på väg till toaletten sneglar lite extra och att hemma i sängen väntar fem stycken Russell Brand. I själva verket är man lite småsvettig, hunkarna som går förbi är över 50 och hemma i sängen väntar dammet som hunnit lagt sig under vistelsen i Leksand. Öken är vad det är. Men mat ska lagas. Köttfärssås med spagetti ala veg.

Inga kommentarer: