lördag, februari 28

Dottern läste Ponny istället

Följande utspelade sig på frisören i Östermalms tunnelbana

Frisör: Hej, kan du sätta dig här?
Så, vad ska vi göra?
Jag: Ja, jag ville ju egentligen bli platina blond men...
Frisör: Haha, haha, haha...
Jag:... Ja, men, det gick ju inte så jag ska göra slingor i hätta.
Frisör: I Hätta? Verkligen? I hätta? Det här långa håret?
Jag: Ja, inte folieslingor, jag vill inte ha randigt hår. Frisör: Men det blir det ju med hätta också?
Jag: Ja, kanske det, men inte på samma sätt. Eller?
Frisör: Jaja, vi gör som du vill.....
Som jag vill, SOM JAG VILL? Han ska ju göra mig snygg! Då ska ju inte jag välja, jag kan ju inget.
Frisör: Suck, pust stön, suck, suck...
Vad fan sucker han över, det är jag som sitter i fucking jävla östermalms tunnelbana med en jävla kondom på huvudet.
Jag: Mitt hår kommer inte bli gult va?
Frisör: Vi får se...Heh, öh, nej, alltså vi ska fixa lite....
1 timmer går
Överklass-dam-som-inte-låter-sin-dotter-läsa-Amelia: Hahah! Ditt hår är blått!!
Jag: Hehe.. ja, mm...

Men det gick ganska bra...Eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken otroligt irriterande frisör. Det är ju dom som ska vara kunniga som sagt.. Pretty anyhow!

Anonym sa...

du blev ju jättesöt linnsan! mitt hår får vi fixa på måndag :)