onsdag, februari 18

Det gick bra!

Det här är egentligen en sån där låt som man inte vill att någon ska veta att man lyssnar på. Min heta Body-combat instruktör har den som strech-låt varje pass. Eftersom jag tycker om er så skäms jag inte lika mycket :) Och ni vet ju att jag egentligen lyssnar på cool och bra musik.



Och fick ett sådant bra sms igår. Gårdagen var förövrigt väldigt bra när mitt humör hade lagt sig. Plåtningen gick så bra och jag tycker nog att de är de bästa bilderna jag någonsin tagit. Ska bli spännande att se vilken respons jag får. Så jag håller på dem ett litet tag till så ni hinner bli riktigt nyfikna. Smset förövrigt bestod av att Sandra beställt ett par skor som var för stora för henne, ett par skor som jag så gärna vill ha. Så hon är snäll och tar med dem till Stockholm när hon och Hanna kommer för att kika på om de passar mig :)

Jessica, ta ledigt 7-8-9-10, snälla du.

2 kommentarer:

Anonym sa...

allt för dig min vän<3 men du menar väl att skorna var för stora! Ändra de är du snäll annars tror folk att jag är en bigfot hiih

Linn Stålberg sa...

Hahaha! Den biten står ju jag för :)