måndag, mars 2

Blondinbella skrev i sin blogg:

"Vilken rolig bilresa vi hade! Både Erik och Nils är helt knäppa och satt och sa massor av roliga saker hela tiden. När vi kom fram till Branäs möttes vi av en superfin stug/lägenhet på 90 kvadrat med två stora sovrum. Våra skidor och pjäxor var redan framplockade i hallen i rätt storlek, vilken lyx. Killarna valde att gå till backen och åka en sväng på en gång medan jag och Emelie ville packa upp, dricka té och göra oss ordning. Branäs verkar supermys, här kommer vi att trivas galant! (och så har jag redan fått skriva en autograf, det ni!)"

Jag gillar Isabellas blogg men är inte det den mest bajsnödiga kommentaren någonsin?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet inte, det lät ungefär lika bajsnödigt som alla hennes inlägg? (Och inte baraförattdetärBlondinbella) jag testade att läsa några inlägg faktiskt.