torsdag, mars 26

Klubba i Berlin

Jag köpte ju nya Florence-skivan på spelningen igår. Och EP:n. När jag imorse skulle peppa med lite pirrpop så såg jag att skivan hade ramlat ur fodralet. Just my luck? Ja, man kan ju tänka så. Men nu kan jag väl ladda ner skivan med gott samvete? Jag har ju trots allt fodralet i min samling.

Min matlust/sug har halverats sen jag började jobba med Mamma24. Kanske för att jag fick något roligt att tänka på och inte längre längtade efter att få göra något annat - äta. Sen arbetsuppgifterna tredubblades så har jag så lite tid över till att träna så det bidrar nog en del också.

Jag ska till Berlin i slutet av maj (29-1) med Gustav, Jonas, Anaïs och hennes kompis. Klubba och något kulturellt jippo ska vi försöka hinna med. Skönt att komma bort ifrån världen en stund.

Sandra, när ska vi boka våran utomlandsresa? Weekend? Anything?




En sjukt kul artikel.

Inga kommentarer: