torsdag, mars 5

Det var en trött indier

Jag står mellan två val. Två, för mig, mycket svåra val. Jag måste välja en utav två saker jag är allergisk mot. Två saker som gör väldigt ont. Vad väljer man helst? Något som smärtar psykiskt eller något som smärtar fysiskt? Antingen så fortsätter jag att vara vegetarian och har ständig kramp i magen (i princip). Eller så börjar jag äta fisk då jag måste sluta med korn, soya, bönor. Man kan tänka "Vafan, fiskar, de kan ju inte ens tänka". Men jag vet inte jag. Efter över 3 år utan...

Angående indiern så satt han på tunnelbanan. Vi gäspade i kapp. Han vann överlägset och jag lovar om man hade lagt till star wars themet så hade det blivit ruskigt bra. Hugg mig någon dag så ska jag visa hans taktik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill lätt se taktiken! Finns det inga slags frön du kan äta, eller gills det till korn? Eller beror ditt magont till största delen pga stress? Det måste finnas nåt sätt att komma runt fiskätandet.. Hm.

Unknown sa...

Frön går nog liksom. Men vafan. Jag vet inte. Ska gå till en dietist. Jag ska visa dig det någon dag.