tisdag, mars 17

Dildo i röven

Det blev ett litet uppehåll där. Kanske får lägga upp lite nakenbilder som kompensation. Nej, skämt åsido. Min mormor fyllde år. You got to do what you got to do. "Man fyller bara 80 en gång" som hon så fyndigt sa.

Jan Huokko var samtalsämnet

Jag: Har du inte sett filmerna? Som det blev ett sådant ramaskri om? Jag har dom, vill du se??
Bror: Vafan skulle jag vilja se dem för.
Syster: Jag vill se dem!!!
Mamma: Jag har ju hört att frugan var kokko.
Jag: Äh, vad då. Rätt åt han. Han misshandlade ju henne.
Mamma: Ja, men jag har endå hört att hon var kokko. Det var endå dumt av henne.
Bror: Vadå, vafan, om man vill köra upp en dildo i röven så gör man det då får han ju fan skylla sig själv.
Mamma: Hörru! Vårda ditt språk! Mamma har precis fyllt 80!
Mormor: Jag hör endå ingenting.
Bror: Ja! Hon om någon lär ju ha erfarenhet av sådant! Hon är ju 80.

Syrran, jag och kusin Elisabeth fnissar i kör.

Vi döpte även om Elisabeths pappa (mammas bror) till Rudolf. Vi sitter stillsamt i soffan. Pratar. Ser i ögonvrån att Dan (som han heter) börjar ta fram sin systemkamera (han vägrar köpa en digital) drar fram ett stort stativ och monterar på kameran.

Dan: ÅH! Allihopa! Nu kommer jag!!

Kan ju låta perverst såhär när man läser det. Men han sätter då på självutlösaren på kameran, kutar, springer och sätter sig i soffan för att dra på smilet för ett trevligt gruppfoto. Notera att det upprepades under middagen.

Inga kommentarer: