tisdag, mars 10

Jag har inte varit in på min reader på flera dagar. Känns lite jobbigt att man missat så mycket. Men jag skulle missa det tusen gånger om ifall jag fick återuppleva helgen. Länge sedan jag hade så roligt.

Nu har jag dammsugit min lägenhet. Första gången. Det kändes väldigt bra. Min dammsugare är till och med attraktiv i silver. Men jag har ett berg av sopor jag inte orkar gå ut med + ett berg av tvätt jag inte orkar ta itu med. Jag ska sticka och träna istället även fast jag egentligen bara vill ligga i soffan och kolla på Milk.

Dammsugaren var inte det ena som slank ned i shoppingpåsen idag. Klicka hem en ny kamera också. En liten och snärt kamera jag kan ha i handväskan. And i show no mercy. Nu ska jag ta igen lite av det mycket jag missat.

Mina linser kom idag också föresten. Bruna.

Inga kommentarer: