onsdag, mars 4


Jag är den typ av person som har för mycket drömmar och mål med mitt liv. Jag brukar ibland avundas den person som inte har då den bara kan välja och vraka. Men jag kan förstå varför den avundas mig. Man behöver något att kämpa mot. Därför bästamde jag mig nu, efter att jag druckit halva min varma choklad från sleven och min mannagrynsgröt med kanel och sylt (som har blivit en daglig vana, får se hur länge jag orkar äta det) att jag ska fan i mig börja ta tag i saker. Det är min största svaghet - jag har hunnit göra en hel del men jag själv tycker fan i mig att jag är lat. Jag gör ingenting längre. Jag går och väntar på att saker och ting ska lösas med tiden.

Ain't gonna happen.

Godmorgon och ps. Kolla på E! True Hollywood story - Jenna Jameson på Youtube. Vilken kvinna. Oj, oj oj.

Inga kommentarer: