torsdag, mars 12

Ligga

Jag bär på en omfattande Gmailsjukdom. Mellan nyheter24, facebook, bloggar och diverse andra sajter jag besöker så klämmer jag in minst 10 kik i min jobbmail. Det är ju sjukligt. Ska testa att inte kolla den på en vecka förutom när jag sitter på kontoret.

Kameran funkar prima! Jag upptäckte även att jag kan ta grymma macrobilder Det blir i princip bättre bilder med denna kamera än med 25 000-kronors kameran och dess föregångare. Men då snackar vi bara macro-bilderna. Annars är den nya tjockisen FAB!

Tänkte jag skulle sätta upp några mål som jag ska nå innan april månad är slut. Följande lyder:

  • Inte kolla jobbmailen på min fritid - om det är brådskande ärende så blir jag garanterat uppringd på telefonen.
  • Ägna min fritid till att starta projekt jag gått och drömt om men aldrig tagit tag i.
  • Bli JÄVLIGT fit.
  • Ligga.
  • Följa Jessicas shoppingfria-månad-exempel.
  • Känna mig nöjd över minst 5 grejer varje vecka
  • Skippa den onödiga stressen över att jag inte är rik och berömd. Om jag tar tag i punkt nummer två så ordnar det sig. Karma, karma, karma. Pust, suck, stön.
  • Spara pengar till resa, skorna på Top-Shop och rent allmänt. Glöm måste nummer två, annars får jag lov att stryka shoppingfri månad.
  • Göra Mamma24 till Sveriges snyggaste/bästa mamma-sajt.
  • Fixa min kost.
Jag återkommer med FULL utvärdering angående varje punkt när april månad är slut. Så håll i er. Episode two coming right up!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina mål! You GO girl!

Anonym sa...

Vad blev det för kamera?!