onsdag, december 31

2009 års heta fallfärdig löften

  1. Börja träna igen. Inser att bristen på motion har gjort mig till den bitterfitta jag är.
  2. Äta rätt, bidrar till beskrivningen av mig själv ovan.
  3. Skaffa vänner, ja låter patetiskt och mobbat, men vafan, nyinflyttad i Stockholm! You got to do what you got to do!
  4. Spara pengar, reor är alltid lika kul, men inte när man sitter hemma i soffan och gör en snabbkoll på nordea.
  5. Börja fotografera igen. Jag ligger ett år efter. Utvecklingsmässigt och i produktion.
  6. Skita i saker som inte passar mitt välmående. Onödigt att slösa tid på skit!
  7. Förbättra kontakten med mina vänner. Alltså, höra av sig oftare.
  8. Jobba på min DJ karriär, hahaha. Nej men seriöst, lära mig.
  9. Fixa hotell på peace and love. No more kemisal eller tält. Aldrig mer. Aldrig mer...
  10. Starta band...
  11. Få långt hår, sista gången saxen rörde mitt hår på länge, länge, länge.
  12. Detta är jag någon gång under detta år, nej, då menar jag inte att jag är Gerrard eller hans fru. Utan, så här ska jag ligga och njuta. 12 och 13 tillgägnas denna punkt då jag förhoppningsvis får njuta dubbelt upp. Och för att jag inte fick till det på en punkt...
Jag ökar på senare...
Jobbet kallar.

Inga kommentarer: