onsdag, december 17

Mardröm

Fan. Kan inte nått bara hända nu. Drömmer de konstigaste drömmarna. Har tydligen fått på huvudet att Chris Martin och Gwyneth Paltrow möjligtvis ska skiljas. Så jag drömde att jag och Sandra träffade bandet Coldplay. Chris var all over Sandra och jag försöke med Guy. Totalt utan framgång. Jag hade på mig så fula kläder. Jag misslyckades totalt med allt jag gjorde. Hemskt. Vilken mardröm.

Can something/someone spice up my life!? Typ nått band som kan släppa en grym skiva? Nån som kan göra en sjukt bra film?

4 kommentarer:

Eric Goesta Rosén sa...

LADDA NER:
Californication.
Dexter.
Entourage.
The Wire.
Sopranos.
Six Feet Under.
Peep Show.

Så behöver det aldrig mer hända något igen för du sitter ändå framför teven och njuter.

Linn Stålberg sa...

Haha tack vännen.

Anonym sa...

Engelska The Office, båda säsongerna är fantastiskt roliga. Tragikomiken flödar. Men som sagt: ENGELSKA. Den amerikanska är så dålig.

Anonym sa...

haha ooh så jag å chris alltså;) mee liike