fredag, december 19

Espressomaskinen

Vi har fått en espressomaskin på jobbet. Nog enda anledningen till varför jag skulle dricka espresso är nog för att jag skulle få använda de där tjusiga guldiga kopparna. Men varken jag, Kalle eller Joel tänker dricka så vi valde att aktionera ut våra rör (på mailen) med 10 stycken "ampuller" (vilket ger 10 koppar espresso) vilket sammanlagt blir 30 stycken ampuller för bästa, vänligaste, gulligaste, snyggaste, underbaraste kommentar.

Detta har vi fått in än så länge:

Quetzala (nöjeschef): NI ÄR BÄST JAG ÄLSKAR ER DET FINNS INGA BÄTTRE BILDARE OCH DESSUTOM ÄR NI VÄLDIGT HETA!!!!

Eric (sportchef): Jag vill ha dina ampuller därför att jag är jävligt jobbig att umgås med. Men jag blir lite mindre jobbig när jag dricker kaffe regelbundet. Bara lite. Men det är en viktig skillnad och utan dina espressopads kan det hända att jag går Falling Down över hela jävla kontoret. Så det här är typ ett hot.
Så här skulle Eric reagera om han inte fick kaffet: http://www.youtube.com/watch?v=-eREiQhBDIk

Quetzala (nöjeschef): Ni är så söta att jag får hål i tänderna... Simma kan jag, men i era ögon drunknar jag... Gjorde det mycket ont? När ni föll från himlen, menar jag! Hur vill ni ha era ägg imorgon? Stekta eller befruktade?

Patrik (topp boss): Enkelt. ge dem till mig så slipper ni spö!

Senare fick han kalla fötter...

Patrik (topp boss): ooooups, hahaha...där dog man. hoppas ingen tror att jag blev sur eller menade allvar! :-)
kram på er och ha en skön kväll,
/P

Jon (företagets tekniker): Eller så kanske det börjar hända mystiska saker på era datorer! ;-)

Inga kommentarer: