söndag, december 21

Jag blev mest klämd mellan bibeln och min porr

Citat ur text: Smutser - Kristian Anttila

Tänkte dela med mig utav mina fatala engelska missar. När jag gjort sådana felsägningar så farmor med sin kassa engelska i bagaget skulle skratta sig hes.

Tänk er, mitt i julstressen, en halvsvettig jag står på top shop och har ångest över kläder för juldagen. Det kommer fram en ryska? med halvknackig engelska och frågar om vägen ut från detta köpcenter.

Ryska: Excuse me, do you know where the exit is?
Jag: Oh! Yes.. eh...
Står och tänker... Vafan är rulltrappa på engelska då. Helvete... Wheelchair. Nej fan. Det är ju rullstol... Äh. Skitsamma.
Jag: You go down the chair, and the exit is there.
Ryska:.. Oh! Thank you!!
Jag:......................................

Tänk er nu. Sandra och Jag. 16 år. Virrar runt på Sveriges finaste festival (Peace and love). Har några utav våra första värsta fyllor. Hookar upp med ett band i från England. Snygga pojkar.

Jag: Oh! Have you heard of the sewdish treehorse? With paint on?

The End

1 kommentar:

Anonym sa...

ahhahah hur kul vare inte då!!!