måndag, december 22

Julmust till frukost

Igår.
Efter jobbet så gick jag och Elin till citykyrkan och åt pannkakor, chokladboll hallon/päron soda. Efter det så tog vi farväl av varandra och jag fortsatte mina steg in mot centrum. Inhandlade långa skinnhandskar, tejp/penna, underkläder, mössa och linne på beställning av Billy. Fan va klockan är mycket.

Kom hem. Satte mig med den sista julklappen som visade sig ta en evighet att färdigställa, närmare 4 timmar. Pappa, hoppas du blir glad, annars måste jag uppsöka läkare. Skyndade mig med att packa all världens skit jag skulle ha med mig. Men jag tror jag packat ganska bra denna gång. Det ser ut som skit i lägenheten, men Sandra är van så hon får nog ingen chock när vi anländer på fredag igen.

Jag mår väldigt, väldigt illa.

Inga kommentarer: