onsdag, december 17

Går inte att misslyckas.

Bästa stället att ragga på.
Valfri telefonbutik.
  1. Se till att paja telefonen.
  2. Hitta rätt reparationsbutik (med skönast kille/tjej).
  3. Lämna in telefonen på lagning.
  4. Se till att flörta rejält.
  5. Vips, han har ditt nummer, han vet vart du bor och han vet vad du heter.
Framgångsrecept a la Linn.
Otestat ännu. Men lämna recensioner om ni testar det.
Mitt oplanerade försök (Jag försökte inte, det hände bara)

Jag: Hej, jag vill lämna in den här på lagning.
Telenorkille: Okej, vad har du för nummer? Tack, Linn är det du?
Jag: Ja.
Telenorkille: Vilket fint namn ;););)
Jag: Tack :)
Telenorkille: Djura, vart ligger det?
Jag: I Leksand. Fast jag bor i Stockholm nu.
Telenorkille: Jaha! Men vart ligger Leksand?
Jag: Dalarna.
Telenorkille: Jaha, det vet jag iallafall vart det ligger ;););)
Jag: hihi........
Telenorkille: Jag får önska damen en trevlig jul, så hör vi av oss på sms! ;););)
Jag: Detsamma.

Damen!?

Inga kommentarer: