måndag, december 29

Long time, no see

Precis hemkommen från en Ålands-färja. Jag vet. Det låter som 50-åriga tanter/gubbar som söker lyckan på en färja och klär sitt lätt och super järnet. Men nej. Vi var 22 ynglingar som firade en nybliven 30-åring. Grym kväll. Jul var bra. Brorsan åkte in på akuten dagen efter och drog ut en inflamerad tand. Juldagen. Ja. Lucky är ju endå Lucky. Men det var kul, kul att träffa alla glada. Kärleksförklaring hit, kärleksförklaring dit. Pussar i överflöd. Svarta skinnhandskar. Porr-kungen - Jag? Och en utav de där tjejerna som brukar komma fram och överösa mig med komplimanger. Vilket ger mig ångest över att jag inte plåtat på hundra tusen år. I just lost it. Jag erkänner det.

1 kommentar:

lil'elin sa...

åhh vad kul att se dig snart igen! vi måste snackish...hähä. / Elin